Eén van de diensten die SIS Automatisering levert is beheer en onderhoud van uw netwerk. Deze dienst heeft de naam Support in a Box, kortweg SIAB, gekregen. Hiermee heeft u de mogelijkheid van beheer en ondersteuning op afstand, op het moment dat u of uw medewerkers het nodig hebben. SIS beschikt over een geavanceerde helpdesk, zodat de netwerkbeheerder via schermovername direct in uw ICT systeem kan kijken. Support in a Box wordt vastgelegd in een uitgebreide SLA (Service Level Agreement) overeenkomst. Hierin wordt vermeld welke taken SIS Automatisering uitvoert en bij wie, welke verantwoordelijkheden liggen. Dat alles bieden wij u tegen een aantrekkelijke, vaste prijs.
Geeft u SIS de verantwoordelijkheid, voor een vast bedrag per maand, kwartaal of jaar, dan nemen wij u alle ICT zorgen uit handen. Uw voordeel: meer productiviteit met minder kosten en dus meer winst.
Wilt u ook geen zorgen meer over uw ICT? Neem dan contact met ons op.