Eén van de diensten die SIS Automatisering levert is beheer en onderhoud van uw netwerk. Deze dienst heeft de naam Support in a Box, kortweg SIAB, gekregen. Hiermee heeft u de mogelijkheid van beheer en ondersteuning op afstand, op het moment dat u of uw medewerkers het nodig hebben. SIS beschikt over een geavanceerde helpdesk, zodat de netwerkbeheerder via schermovername direct in uw ICT systeem kan kijken. Support in a Box wordt vastgelegd in een uitgebreide SLA (Service Level Agreement) overeenkomst. Hierin wordt vermeld welke taken SIS Automatisering uitvoert en bij wie, welke verantwoordelijkheden liggen. Dat alles bieden wij u tegen een aantrekkelijke, vaste prijs.

Geeft u SIS de verantwoordelijkheid, voor een vast bedrag per maand, kwartaal of jaar, dan nemen wij u alle ICT zorgen uit handen. Uw voordeel: meer productiviteit met minder kosten en dus meer winst.

Wilt u ook geen zorgen meer over uw ICT? Neem dan contact met ons op.

Contact

Tupolevlaan 41-63
1119 NW Schiphol-Rijk

Telefoon  : 088 747 4800
Helpdesk : 088 SISHULP
Fax          : 088 7474899

Nieuws
  • Phishing Ziggo

    Er gaat op dit moment weer een phishingmail rond. Deze keer wordt er gemaild door een partij die...

  • KPN Telefonie storing

    Oorsprokelijke bericht 07:15Op dit moment is er een telefonie storing op de diensten KPN EEN en...

  • Waarschuwing: spookfacturen

    Wij willen u graag waarschuwen voor spookfacturen die momenteel verzonden worden door NL Domein...